Sabtu, 1 Ogos 2009

Mesyuarat JMC Mentari Court





Semalam jam 9.00pm saya dijemput untuk merasmikan mesyuarat Agung Kali Pertama JMC Mentari Court di Dewan MBPJ Kg Lindungan...
Menurut Pengerusinya mesyuarat kali pertama ini tiada pemilihan hanya bentangan sahaja...
Yang hebatnya dan menjadi kemusykilannya bila saya sampai saya melihat mesyuarat ini adanya pengawal-pengawal (bonser)yang berbadan sasa,terfikir juga saya bahawa ada pertandingan ke mesyuarat ini,mungkin ada pertandinganlah maka ianya diberi kawalan keselamatan yang ketat...
Satu lagi yang hebat dan saya perlu mengucapkan tahniah kepada wakil pemaju iaitu Hj Mat Shazrein dari Mentari sudi menjadi pengacara majlis (mc) malam itu malahan beliau juga merupakan seorang ahli jawatankuasa JMC pula...
Memang sukar untuk kita melihat pemaju sendiri untuk turut serta sebagai jawatankuasa JMC tambahan pula beliau merupakan pemilik asal syarikat ini..
Tahniahserta terima kasih sekali lagi saya ucapkan dan saya mengharapkan JMC ini akan berjaya dimasa hadapan,insyaallah saya akan cuba selesaikan pemasalahan penduduk dikawasan luar Mentari Court ini kerana ianya di bawah selian MBPJ...



Tiada ulasan: