Sabtu, 1 Ogos 2009

Gotong Royong pembersihan kubur Bkt Tandang PJS 5 Desa ria
















Pagi tadi telah diadakan gotong royong pembersihan kubur di kawasan saya iaitu di Bukit Tandang PJS 5 Desaria...
Bagi saya inilah kali pertama program sebegini saya dapat lakukan semenjak menjadi ahli majlis...
Usaha sebegini harus dipuji dan saya sempat bertanya sdr Abu selaku penjaga kubur disini,beliau menyatakan bahawa sebelum ini kurang sambutan untuk gotong royong pembersihan seperti ini tapi kali ini sambutannya alhamdulillah,beliau juga meminta beberapa benda yang perlu dibaiki seperti pondok kubur atau rumah pekerja yang terdapat beberapa banyak kerosakkan dan juga tiada tandasnya pula,menurut beliau lagi permohonan ini telah dipohon sejak 2 tahun lepas lagi kepada mantan Yang Berhormat dikawasan Dun Seri Setia ini...
Namun begitu saya akan cuba memohon agar ianya dapat diperbaiki semula untuk kegunaan beliau juga ...
Selain dari kariah setempat turut sama dalam gotong royong ini juga adalah dari PKR cabang Kelana Jaya ...





Tiada ulasan: