Ahad, 17 Januari 2010

Sekolah Politik IKD Anjuran Institut Kajian Dasar





Semalam saya sempat bersama Yb Nik dalam sessi lawatan dan taklimat ringkas beliau di program Sekolah Politik IKD di Pantai Impian Morib Selangor...

Saya sepatutnya mengikuti kursus tersebut pada hari jumaat sehingga ke hari ahad tetapi memandangkan pada hari jumaat tersebut saya mempunyai dua mesyuarat yang tidak boleh dielakkan maka saya tidak dapat mengikuti sekolah ini dan saya difahamkan oleh penganjur bahawa penuntut tidak boleh masuk mendaftar hari sabtu ...

Walau bagaimana pun saya bersyukur kerana saya dapat hadir untuk melihat sekolah politik ini yang sememangnya program ini amat menarik sekali bertepatan pula tempatnya yang tenang dan damai pula...

Dalam kunjungan kami turut berada disana ialah Yb Amirudin Shari dan juga Sdr Khalid Jaafar serta Yb Parlimen kawasan tersebut iaitu Yb Abdullah Sani...

Tiada ulasan: