Rabu, 15 September 2010

Ziarah Ramadhan - Penyampaian Sumbangan di Blok 5 Desa Mentari



Alhamdulillah saya diberi kesempatan sekali lagi untuk hadir di Surau Blok 5 Desa Mentari bagi menyempurnakan pemberian sumbangan kepada orang kurang berkemampuan di Blok 4,5,6 dan 7 Desa Mentari...

Disamping itu juga penyampaian sumbangan kepada jawatankuasa dan petugas-petugas surau pada bulan ramadhan diberikan juga pada malam tersebut...

Tidak dilupakan juga mereka yang telah khatam quran turut diberi hadiah oleh jawatankuasa surau tersebut...

Dalam ucapan pada malam tersebut saya turut mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin kepada semua bagi pihak almarhum bapa saya sendiri serta saya dan keluarga...

Apa pun ingin saya ucapkan tahniah kepada jawatankuasa surau Al istiqamah blok 5 Desa Mentari atas daya usaha yang dijalankan pada setiap tahun,terima kasih juga atas jemputan...

Tiada ulasan: