Sabtu, 11 September 2010

Ziarah Ramadhan - Desaria & Blok 2 Desa Mentari

Berbuka puasa bersama jemaah surau di Taman Desaria 5A
Antara sumbangan dari ADUN Seri Setia kompang dan beras
Ucapan Ketua Cabang PKR K Jaya Tuan Syed Shahir
Ucapan Yb Nik Nazmi ADUN Seri Setia
Moreh di surau Al Azhar blok 2 Desa Mentari
Ziarah Ramadhan kali ini adalah di Surau Alukwah di Pjs 5 Desaria untuk program berbuka puasa manakala terawih pula di surau Al Azhar di Blok 2 Desa Mentari...

Program ziarah ramadhan kali ini turut disertai bersama Yb Nik Nazmi dan untuk terawih pula disertai oleh Tuan Syed Shahir Ketua Cabang PKR Kelana Jaya...

Di Surau Al Azhar pula pada malam itu turut diadakan majlis sumbangan oleh Yb Nik Nazmi dan juga Tuan Syed Shahir kepada pihak yang tidak berkemampuan menjelang aidilfitri khusus bagi penduduk di blok 1,2,3 dan juga 7 Desa Mentari...

Dalam ucapan saya, saya memohon maaf kerana ramadhan tahun ini saya tidak berkesempatan untuk hadir diseluruh surau zon 24 atas sebab menjaga allahyarham bapa saya ketika ia sakit begitu juga dengan ibu saya selepas kematian bapa saya walau bagaimana pun insyallah saya akan cuba menziarahi ke surau-surau selepas hari raya ini...

Tiada ulasan: