Jumaat, 9 April 2010

Mesyuarat Agung AMK Dan Cabang Kelana Jaya

Sekitar Gambar Mesyuarat Agung Tahunan AMK & Cabang Kelana Jaya

Yb Amirudin sudi merasmikan MAT AMK K Jaya

Gimik Perasmian

Ketika lagu " Kami Arus Perjuangan "

Cenderahati dari AMK K Jaya

Persidangan berlangsung

Saya menjadi pengacara majlis untuk MATC Kelana Jaya

Perasmian oleh YAB Tan Sri Menteri Besar Selangor

Ucapan aluan oleh Ketua Cabang Tuan Syed Shahir

Antara perwakilan yang hadir


Persidangan sedang berjalan



Maka bermulalah pemilihan bagi perwakilan ke Kongres

Ahad lepas 04/04 selesai dan lega rasanya apabila saya dan rakan-rakan dapat menunaikan tanggungjawab dengan mengadakan mesyuarat AMK Cabang Kelana Jaya tahun 2009...

Dalam mesyuarat agung kali ini tidak ada pemilihan yang diadakan melainkan dengan pemilihan perwakilan ke kongres yang akan diadakan pada bulan may ini di Kota Baharu Kelantan...

Mesyuarat Agung AMK pada petang itu telah dirasmikan oleh Naib Ketua AMK Pusat merangkap ADUN Bt Caves Sdr Amirudin Saari...

Walaupun dengan kehadiran hanya 50 orang alhamdulillah dapat mencukupi korum/jumlah untuk mengadakan mesyuarat agung AMK ini...

Namun begitu dalam ucapan saya,saya menekankan perlunya kehadiran keahlian terumannya dari golongan muda yang baru ingin menceburi parti ini dapat ditarik untuk bersama...

Pada malam tersebut pula diadakan Mesyuarat Agung Cabang Kelana Jaya yang dirasmikan oleh Tan Sri Menteri Besar dengan kehadiran hampir 200 orang...

Apa pun saya mengucapkan tahniah dan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam Mesyuarat Agung AMK dan Cabang Kelana Jaya...

Tiada ulasan: