Ahad, 26 Julai 2009

Perlantikkan Ahli Majlis

Syukur kehadirat illahi berkat doa kedua ibu bapa,isteri keluarga tercinta serta rakan-rakan semua saya dilantik semula menjadi ahli majlis MBPJ bagi tempoh sepenggal lagi...

Ramai juga rakan-rakan serta penduduk yang merasa hairan kenapa perlantikan saya terlalu lama masa yang diambil,tidak kurang juga kata-kata yang tidak sedap didengar kedengaran dihujung telinga,namun itu bagi saya satu ujian yang harus ditempuhi...

Hasil dari kajian terperinci yang dibuat oleh pihak Kerajaan Negeri Selangor tentang perlantikan Ahli Majlis,saya di maklumkan alamatnya adalah diluar kawasan (tinggal di Shah Alam) maka dengan itu kajian terperinci dilakukan sekali lagi tentang kehadiran mesyuarat akitiviti,prestasi dan sebagainya lagi amatlah meyakinkan pihak Kerajaan Negeri untuk memilih dam melantik semula saya di MBPJ...

Pada 22hb Julai 2009 jam 10.30am saya telah selesai dalam upacara mengangkat sumpah buat kali ke dua bagi penggal 2009-2010...

Insyaallah dengan berkat doa semua serta kerjasama anda semua saya akan cuba perbaiki segala kelemahan atau perkara-perkara yang tertangguh sebelum ini untuk saya lakukan,memanglah agak sukar untuk melakukannya tetapi yang penting satu ANJAKAN perlu ada iaitu ANJAKAN PARADIGMA........

Tiada ulasan: