Jumaat, 23 Oktober 2009

Rumah Terbuka Saya

Sedikit ucapan pembukaan semperna hari lahir saya pada hari tersebut juga

Kelihatan Ahli Majlis MBPJ Sdr Halil bersama Penolong Pengarah Perlesenan Sdr Wan Shamsuddin

Ketibaan Ahli Majlis MBPJ Sdr Maharul

Kehadiran dua orang Ahli Majlis MBPJ Tuan Hj Kamaruddin dan Tuan Hj Muzamil

Beberapa orang Ahli Jawatankuasa Pas Cawangan Desa Mentari

Sahabat lama bapa saya Tuan Hj Abd Razak bersama anaknya

Turut sama hadir Yb Dr Nasir Hashim ADUN Kota Damansara (ADUN tempat saya ni) bersama Sdr Paniselvam Ahli Majlis MBPJ

Kelihatan juga sahabat-sahabat lama turut sama hadir yang dilayan oleh Pembantu Khas saya sdr Shamsul Hafizi

Satu lagi sahabat lama abang Mazlan Yunus


Sahabat-sahabat dari PKR Cabang Kelana Jaya Timbalan Ketua Cabang Tuan Hj Yusof juga turut hadir
Terima Kasih juga atas kehadiran Pengarah Penguatkuasa MBPJ Sdr Fauzi bersama Timbalannya Sdr Tun dan juga Sdr Zainal walaupun sibuk bertugas di kenduri walimatul urus anak Dato Bandar petaling Jaya

Tidak ketinggalan Tuan Syed Shahir Ketua Cabang Kelana Jaya dapat juga hadir dalam kesibukannya


Rombongan cek Kiah (dari Pangsapuri Damai)

Hadir sama pada hari tersebut Puan Firdaus Pengarah Urusan Karangkraf Holding (akhbar Sinar) bagi mewakili bapanya (Dato Husamuddin) dan keluarga

Sebelum majlis bermula doa selamat mohon keberkatan keselamatan dunia dan akhirat

Sdr Ridzuan (suami Ketua Wanita PKR Cabang Kelana Jaya Pn Azizan) sekeluarga juga turut hadir ...

Alhamdulillah tercapai sudah hajat saya hendak mengadakan doa selamat beserta jamuan hari raya pada 17/10/09 yang lalu,kebetulan pula tarikh tersebut juga merupakan tarikh hari lahir saya yang ke 37 tahun...
Suasana pada hari tersebut memang seronok ramai rakan-rakan yang hadir jangkaan jemputan 500 orang tapi hapir 700 orang yang hadir alhamdulillah makanan cukup juga...
Syukur kepada allah diturunkan hujan selepas doa selamat dalam masa yang singkat sahaja...
Saya serta keluarga mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang hadir di majlis saya ini mohon maaf andai ada kekurangan layanan atau makanan dan sebagainya lagi maklumlah dah ramai sangat... Terima Kasih

Tiada ulasan: