Sabtu, 12 September 2009

Dailog Pasar Malam




Taklimat dari Penolong Pengarah Perlesenan Pn Hjh Shahrinaz

Pengerusi Penduduk Subang Indah menyatakan bahawa keputusan mesyuarat mereka bahawa tiada lagi pasar malam di situ
Penjelasan dari Pengerusi Pasar Malam Taman Subang Indah
Persatuan Penjaja Pasar Malam Taman Subang Indah
Rentatan dari janji saya kepada penduduk dan juga peniaga pasar malam dan pasar pagi dikawasan saya beberapa bulan lalu saya mengadakan dailog buat kali pertamanya bersama peniaga dan juga penduduk PJS 10 Subang Indah berkenaan pasar malam yang paling bermasalah dikawasan saya...
Pasar malam ini terletak di PJS 10 berhadapan lebuh raya NPE yang sering menyebabkan kemalangan dan kesesakkan terutam kepada penduduk setempat...
Menurut mereka pasar malam tersebut telah ujud sejak 12tahun yang lalu dan berbagai bagai aduan telah dibuat oleh mereka namun tiada tindak balas dari pihak tertentu...
Dalam dailog tersebut saya mengambil keputusan untuk memindahkannya kesatu tempat yang lebih sesuai lagi selepas perbincangan bersama yang akan diadakan semula bersama pihak Mentari Properties pada 15/09 nanti...

Tiada ulasan: